speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under september 2008

Av speakers - 27 september 2008 22:19

ingen mer alkohol nu på ett tag...

Av speakers - 23 september 2008 03:04




Ditt namn: Jessica Marianne

Syskon: Helene och Stefan


Vad trodde du när du var liten: Att jag var en hund

Värsta minne som liten: Operationerna


Favoritdryck: Mjölk

Mat: Är inte kräsen jag äter allt


Bästa egenskap: Jag är snäll

Sämsta egenskap: Är ibland lite för snäll


Favoritlåt just nu: Burning Inside-Takida

Favoritgrupp: Rammstein


Detta visste du inte om mej:

Jag har brutit tummen

Blivit trampad av en häst i ansiktet

Sytt i ögonbrynet

Varit med i en bilolycka

Skurit av mej fingertoppen

Är skitduktig på travhästars stammar

Har dansat magdans på ett diskotet i Egypten inför 200 åskådare

Har dykt och sett fina fiskar i Egypten

Sett Rammstein live på Metaltown

Kan åka vattenskidor

Gillar att spela fotboll

Har en hemlig chrush på en kille jag igentligen inte tycker om


haha,ta inte den sista för seriöst! Kanske dax att sova? Om man ska orka upp imorgon.

Pall du är min idol!

Av speakers - 22 september 2008 15:34

Nu ligger jag i sängen,jag har det vanliga syndromet som jag får upp till gånger per år nämligen : Svullna halsmandlar och rösten goes Grodan Boll!

Hatar det,har en jättekänslig hals och på bara några timmar blir halsmandlarna stora som höghus och jag låter inte klok.

Kanske någon biverkning sedan jag opererades i halsen? Kommer aldrig förlåta läkarna för att dom inte tog med sej halsmandlarna när dom ändå stod med knivarna och skar mej i halsen.


Nu till något trevligare,nämligen helgen.

Var ju på bröllop i Götet,min kusin Amelie gifte sej ju med Rikard.

Ett jättefint bröllop med mycket god mat och trevligt folk.


Ett stort Grattis idag till min Sandra som fyller år idag!

Tjoho!!




Av speakers - 19 september 2008 03:09

Ibland behöver jag med få veta att du tycker om mej





 Iám kind of weak,Iám not to fine , but i hope you are burning inside.

Just nu lyssnar jag på Takida-Burning inside...kan känna lite kopplingar där







Av speakers - 18 september 2008 17:23

You spend your nights alone
And she never comes home
And everytime you call her, all you get's a busy tone
I heard you found out
That she's doing to you
What you did to me
Ain't that the way it goes
When you cheated, boy
My heart bleeded, boy
So it goes without saying that ya left me feeling hurt
Just a classic case scenario
Tale as old as time
Boy, you got what you deserved
And now you want somebody
To cure the lonely nights
You wish you had somebody
That could come and make it right
But boy, I ain't somebody
I'm out of sympathy
See..

Av speakers - 18 september 2008 15:44

Jag lyssnar på Rammstein nu det är mitt favoritband.

Började väll gilla dom någongång på högstadiet,sköna pojkar det där.


Jo på tal om annat.


Satt och läste lite på ett forum där en trådskapare skrivit ungefär såhär:

Fan vad jag skäms över min flickvän.

Det hela handlade om att flickvännen var så otacksam och fruktansvärt sur och grinig när dom hade varit på ett köpcentrum. Killen hade köpt en dammsugare till deras gemensamma hem och tjejen var fortfarande sur.Han tyckte att hon skulle vara honom evigt tacksam för att han hade köpt en dammsugare.

Enligt honom var hon inget annat än en sur bitter fjösa.

Killen satt och spydde galla över sin hemska tjej på ett internetforum och givetvis tyckte alla andra som läst hans tråd att tjejen borde dumpas och att hon var riktigt otacksam som inte hade blivit överlycklig över den nya dammsugaren.


Nu vet jag ju inte varför tjejen var sur från första början och visst hon kanske är en bitterbrud vad vet jag?

Frågan är bara varför i h-vete man sitter och spyr ut galla över sin flickvän i ett internetforum?

Om killen hade alla kakor i burken borde han väll berätta för tjejen hur han upplever henne? Att sitta helt anonym på ett forum och berätta att ens tjej inte är mer värd än ett sunkit paket Billys slafsiga piroger är inget annat än förbannat löjligt.

Ska tjejen smörja dina fötter och skrika av glädje för att DU köpt en dammsugare till ERAT gemensamma hem så att NI ska kunna städa?


Ja Herrejösses...


Om man har något problem i sitt förhållande brukar man väll prata om det?

Hur ska något bli bättre om man håller allt inom sej?

Ska man behöva gissa sej till vad som är fel i ett förhållande?

Nej det tjejer och killar är förbannat svårt.

Det hela slutar med att man drar egna slutsatser,man får för sej saker som oftast bara tynger ner en själv.

Duger jag inte åt min partner?

Tycker han/hon inte om mej?


Om man inte kan berätta varför man är sur/eller har för problem för sin partner är det illa.


Ja jag kan väll med vara sur och det hela därtill.

Men eftersom jag inte är långtidssur så går det över fort.

Jag är inte perfekt men har man insett sitt problem så har man kommit en bra bit på vägen.Prata med mej.


Men skulle någon sitta och spy galla över mej på internet skulle jag springa fort...


Du lyssna noga nu för detta är något alla killar bör veta

Detta är en lektion om hur du behandlar din tjej.

Visa att du gillar henne och vill ha henne på alla sätt.

Du måste visa din tjej det annars får du inget tillbaka

det är dom små sakerna som betyder något,du måste behandla henne bra annars lovar jag att du får gå.

Vill du ha mej?

Är jag speciell?


Let's play a game that you never tried
You be the girl and i'll be the guy
Let's pretend everything has changed
and then would you love me any different?


Who's that girl? That you dream of
Who's that girl? That you think you love
Who's that girl? What if i'm nothing like her
I know there's no such girl
I swear i can't take the pressure
Who's that girl?


Jag är Jessica



Av speakers - 16 september 2008 17:07

Min dator har fuckat upp sej,helt utan förvarning blev han helt svart och raderade allt jag hade på datorn.

Bilder,filmer,msn,musik jo allt försvann.Så sne jag blir här har man ändå gått och samlat på sej det ena och det andra och så ska datorn balla ur så allt raderades,kul när man hade både bilder från Egypten och viktiga dokument sparade.

Jaha och nu då jag som inte kan något om datorer,ja det är väll på tiden att jag lär mej skaffa ett bra antivirusprogram.

Sur man blir!

Problem är till för att lösas så nu ska jag samla på mej massa saker igen så får vi hoppad dumburken står ut ett tag till.


Är det bara jag som är trött på att vara trött på hösten?

Någon som vet några bra piller man kan käka för att få i sej alla vitaminer?

Hört att det inte är så mycket vitaminer i spaghetti..

Ovido - Quiz & Flashcards