speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under februari 2010

Av speakers - 27 februari 2010 20:27

Fy vad sleten jag är idag...

men inte så trött. Powenap is the shit.

Av speakers - 25 februari 2010 21:13

Tycker den är så jävla grymt bra.

Videon går ju att disskutera..

 

http://www.youtube.com/watch?v=NJ9pYU-fa18

 

 

 

  

Av speakers - 25 februari 2010 21:03

Ficke ett mail precis av någon random snubbe som letat reda på min mejl...Ska man skratta eller gråta? :


Rammstein var bra i Globen. Grymt mycket eld, sen var det storgarv när han körde pussy.
Och satte sig på jättedildon som spruta skum.




Eh? Vilket härligt sätt att starta en konversation på.

Då vet jag,tack för informationen.

Yours /Jessica

 


Av speakers - 25 februari 2010 14:27

Han är en player,en casanova som ingen kan säga nej till.

Kroppen den är brun med färgad mustach åt sina vita fjun.

En gigglo dresses to kill-en casanova som ingen tjej kan säga nej till.

Kvinnorna är på för han kan alla trix,men han tar en blå ifall det säger klick.

När han nått sitt mål att få med någon hem,någon som tar honom upp till himelen.

Han är en player.

Det är tur att  pappa jobbar och hans givmildhet är stor så att _ _ _ _ _ kan få bada i glitter och glamour.

Men inövade gester lägger _ _ _ _ _ sin grund,biter ihop kinden och plutar med sin mun. Han vet vad han vill och driver sin kampanj.

Leka med tjejer och ta dom i sin hand.

Han träffar tjejer på nätet och lurar dom hit,tänk om dom visste att _ _ _ _ _ är en skit?

Killen är en stor nit,sedan försvinner han från tjejerna-Ja naturligvis med flit.


Visst är det en bra text?

Av speakers - 25 februari 2010 13:51

Idag känns saker lite trist.

Speciellt att min underbara vän Kim ska till Norge ett tag :/

Visst han kommer väll hem,men det känns ändå trist.

Kommer sakna honom något otroligt.

 

Kim , du är människan som kan få mej att skratta.

Kim är killen som alltid "tror" på mej och jag vet att jag alltid har hans stöd i ryggen.

Du ringer mej och bara undrar hur jag mår...det uppskattar jag verkligen.

Jag vet att jag är kass på att höra av mej,men du ska veta att jag tänker på dej ofta.

 

Tack för att du är min vän

 

 

 

 

  

Av speakers - 23 februari 2010 21:51

  


Grundtman,Skaffa en mobil för helsike!

Jag behöver ha tag i dej för framtida uppdrag,jag är jävligt sugen på att sponsra dej med en telefon,men jag har redan varit din mamma i 2 veckor och när jag fyller 30 lär jag ju få ta hand om dej hela livet.

SÅ SKAFFA EN TELEFON!

P.s Bloggen är det ända sättet att få tag i dej...Leila K fanclub VBG chapter..haha!

Av speakers - 20 februari 2010 16:37


Det är fan snöstorm deluxe ute.

Men jag vill inte sitta inne en lördagskväll.

Men kan man gå ut i detta väder?

Av speakers - 20 februari 2010 11:03

Ge mej en SÄRK då för fan!

Ovido - Quiz & Flashcards