speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under oktober 2009

Av speakers - 30 oktober 2009 00:55

Jag är trött!

Varför är jag uppe kan man undra?

Jag undrar samma sak.

Blev itne så mycket bloggat i veckan,har haft fullt upp:/

  


Giv mej styrka!

Ny dag imorgon!      Ciao!


  

Av speakers - 23 oktober 2009 16:08

Då var det fredag!

Vad blir det ikväll för er läsare?

Här blir det troligtvis bara sitta framför datan! Dah!

 

 

  

Av speakers - 22 oktober 2009 21:26

Veckans Hiss :

 

 

 

Min härliga bror kommer hem från Stockholm imorgon.

Det känns underbart,längesedan jag såg honom.

 

Blandade känslor det där.

Min bror är en av mina förebilder. Min bror Min kära bror!

 

En liten länk http://www.sats.com/se/start/Personlig-Tranare/Stefan-Helm/

Av speakers - 22 oktober 2009 13:53

Fy, fasen vad duktig jag är!

 Nu har jag bokat tid och snart ska jag göra "det"

Jag är riktigt stolt över mejsjälv.

Vad är du stolt över i ditt liv? Eller kanske idag?     

Av speakers - 22 oktober 2009 09:23

   Utanför mitt fönster.

 

 

 

 

 

 

 

godmorgon

 

 

Ni vet det där som jag skulle göra häromdagen,jag gjorde det inte:/ Men idag så ska jag verkligen göra det.(nu är ju inte det hela klart än därför kan jag ju inte avslöja vad det är men men...)

Hösten har verkligen kommit till min stad löven faller verkligen här.

Nej nu ska jag fortsätta här,tvättmaskien är i full gång och snart väntar stallet.

 

Ses

 

 

 

Av speakers - 21 oktober 2009 23:58

  

Av speakers - 21 oktober 2009 14:12

TIPS PÅ KÄK NÅGON

Av speakers - 21 oktober 2009 14:01

Nu ska jag strax fara till min syster måste ha lite update angående hundarna som jag ska passa.

Kommer nog gå kanonbra,en hund i varje arm,en åt höger och en åt vänster;)

Frågan är hur det kommer kännas att vakna varje morgon med dessa ögon 1 centimeter från ansiktet.


  

Ovido - Quiz & Flashcards