speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under oktober 2008

Av speakers - 24 oktober 2008 11:34

Vad dagarna springer iväg,har inte hunnit blogga på massa dagar.

Datorn är inte i form heller,måste lämna in den...den hittar inte nätverkskortet där inne i datorns mage.

Det ända jag krävde av min datorn när jag köpte den var att den skulle funka! Haha!

Imorgon är det marknad här i Vänersborg,största som händer på hela året!


Jag ska ordna en grej till Joppe imorgon,det är en överasskning...hoppas det blir grymt!


Jag har stora planer.


Av speakers - 13 oktober 2008 14:23

Titta vad jag hittade när jag var ute



Av speakers - 12 oktober 2008 11:22

Jag är ledsen och besviken

Och jag tror du vet varför

Av speakers - 11 oktober 2008 22:46

Då sitter man här en lördagskväll all alone.

Hyfsat trött,sov nästan inget inatt och har jobbat idag.

Det är fest hos Johan idag,men jag slutade så sent och det är en bra bit att åka så jag skulle inte vara framme förrens sent om jag åkte efter jobbet.

Vilken B-lördag. Jag låter som en gammal kärring med "här-sitter-jag-ensam" pratet.

Jag är lite irreterad på mejsjälv.

VARFÖR ska JAG ALLTID ställa upp på folk?

Vet att jag tagit upp det förut men here it goes :

Jessica åk dit,gör det,kom hit...o.s.v

Tänk om någon vänlig själ kunde komma till mej spontant.

Tänk om någon undrade vad jag gjorde.

Tänk om någon kunde ordna något för mej.

Nej det är väll inte så illa som det låter,men när man sitter här så kommer tankarna fram.


Jag får väll gå och tycka lite synd om mej eller något.


Yours!


Av speakers - 8 oktober 2008 13:37

Såhär ska dom ju se ut!


Och givetvis som min Jonas...

Av speakers - 8 oktober 2008 13:25

Har ni märkt det?

När man är ute på staden finns dom där.

Överallt i Vänersborg och Trollhättan.

Och om dom finns här,måste det ju vara överflöd med dom i storstäderna.

Det jag talar om är dessa hemska

PREPPY-BOYS

Feta muskler,inkletade i brunfärg,Gucci-glasögon,någon billig kissparfym.

Känner ni igen syndromet?

Inte? Här kommer "fenomenet"

Tänder någon kvinnlig varelse på det här?

Vart är världen på väg?


Av speakers - 4 oktober 2008 14:40

Då var det lördag igen. Blir väll lite utgång ikväll,låter bra va?

Träffade Sandra igår. Vilken toppentjej!

Nossebrokillarna var grymma med.

Ikväll laddar jag med min favoritlåt just nu:

Snoop Dogg/Robyn-Sexual Euroption


Får skriva mera någon annan dag!

Tjo!

Av speakers - 3 oktober 2008 15:49

då är det ju illa..




Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards