speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under april 2009

Av speakers - 28 april 2009 08:28

Detta kommer bli årets sommarhit:


http://www.youtube.com/watch?v=A-_pPNeYggI


Av speakers - 27 april 2009 23:36

Vilken jobbar-helg...puh är helt trött!

Sandra & Kim har varit här,förstår inte hur dom orkade med mej i söndags.

Svettig,hårig och trött och antagligen luktade jag illa med.

Men alltid så trevligt när dom kommer även om jag känner mej sådär fräsch.


Nästa helg är det Valborg! Det ska bli grymt kul!

jag är dessutom ledig så jag kan vara med.

Sandra har stora planer för mej

-Jessica,du ska få en sådandär sketfylla så du inte kan gå.

Låter ju som det bara kan bli bra. Jag väntar med spänning.


Imorgon ska jag tvätta bilen invändigt och utvändigt.

Jag är nog stans största tattare som åker omkring i min bil skitig och full med fågelskit,annat var det när jag åkte med Kim i hans cab.

Fasen vilken räserbil.

Jag tror jag med vill ha en sådan.


Förövrigt är det rätt lungt på fronten.

Ser bara fram emot helgen.



Av speakers - 25 april 2009 19:28

Nu väntar jag på min härliga polare Kim,han ska komma hit så ska vi sitta och umgås,för vidare färd mot Skägg-gården med grill och mys.

Får se om jag hinner hälsa på Stjärni och Joureen som betar i hagen brevid.

Ska bli kul att träffa två av mina bästa vänner,Sandra & Kim,ni är toppen.


Vilken underbar sommarkväll!


Hoppar Richard får en bra kväll med,med mycket partaj;)

Av speakers - 24 april 2009 17:04

Nu blir det grillning hos Mia,vi hörs...ciao!

Av speakers - 21 april 2009 20:19

Idag har jag gjort något kul.

Var hemma hos Mia och lyssnade på Härjedaliska-låtar,kan vara det bästa jag hört på länge.

"Ja knäppte en á ren på fjället" Och Mia jag vet att du börjar bli till åren,men Youtube fungerar bra;)

Pratade med Kim idag med & kom fram till att vi måste träffas snart,känns som det var hundra år sedan vi satt ner och pratade.


Förövrigt känns väll livet sisodär.

Ibland känner jag mej som världens dåligaste människa och jag vet inte varför.

Ibland känns det som jag bara gör fel.

Jag har väll hjärnspöken eller något.

Av speakers - 21 april 2009 16:01

Ska fixa lite mat,känns som man har massa att skriva om. Hörs Ikväll

Sol

Av speakers - 20 april 2009 21:29

Vilket väder det har varit i helgen , mer sol åt folket!

Har försökt komma iväg lite så jag fått lite annat att tänka på.

Resultatet blev att jag hjälpte Richard att harva och plocka sten,yesbox!

Hem söndagskväll - ångest som fasen orka med en ny vecka.

Pratade med Mia,får bli en fika imorgon och "tjöta" av oss.

Får ta tag i mitt liv nu,vinterdäcken får komma på snart och syrran vill väll ha sina utemöbler.

Varje dag är det något nytt.

Förstår inte att jag är så trött hela tiden,känner mej som 80-år!?!

Någon som vet en bra huskur för att bli allmänt piggare?


Elin,självklart kommer jag förbi nästa gång jag anländer till Skara-City;)

Av speakers - 15 april 2009 13:58

Idag är jag trött.

Har verkligen jobbat massor det senaste,Långfredagen,Påskafton & Annandag påsk.

I helgen är jag ledig,då blir det nog att åka till Richard.

Han har tjatat på mej att vi ska göra mat till Anton & Helene,så det blir nog trevligt,och det är bara att hoppas att dom gillar Richard´s mat. Hihi!

Nu ska jag fortsätta tvätta och försöka göra lite mat för att senare åka till jobbet igen.


Full Fart!





Ovido - Quiz & Flashcards