speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under augusti 2009

Av speakers - 30 augusti 2009 16:55

Men vad i helvete?

Noll motivation.

Jag hämtar inspiration.

Köss

Av speakers - 17 augusti 2009 23:06

Jag vill med kunna vara grym på datorer,fatta vilken supermäktig blogg jag skulle ha om jag kunde designa en själv.

Men men...jag får vara bra på annat.



Av speakers - 16 augusti 2009 21:24

Caress the one, the never fading Rain in your heart the tears of snow white sorrow. Caress the one, the hiding amaranth In a land of the daybreak.

Sitter just nu och drar en surf på nätet.

Visst är det väll trevligt när folk man inte pratat med på 10 år vill prata med en igen.

Och visst är det roligt när en person vill prata med en efter allt?

Men jag är inte den som är den.


Vet ni vad en "Leaver" är?

Jo det är en människa som försöker skapa kontakt för att senare försvinna i det tomma intet.

Hoppas jag aldrig blir en "leaver" säg till mej då för fan.

Har du träffat på någon "leaver" på sistone?


Rogga ut.

Av speakers - 15 augusti 2009 16:17

Idag regnar det och ikväll ska jag spenadera lite underbar td med min bästa Sandra! Du är underbar Love You!

Av speakers - 13 augusti 2009 20:38

Nu är det ju inte meningen att bilderna ska vara snygga.

Jag ser ut som fruntimmret i Apolivareklamen fasst jag är 10 gånger värre deluxe.

Hoppas någon gillar dom,eller finner något i bilderna man kan ta till sej.

Har bara gjort dom svartvita.

Hoppas du gillar dom eller något.






Av speakers - 12 augusti 2009 21:20

Nej jag tänkte väll det...?

Bra

Fint

Kanon

Hej

Av speakers - 12 augusti 2009 17:12

Idag kanske man ska göra något nytt?

Vågar man det?


Av speakers - 12 augusti 2009 09:51

Idag är jag ledig eftersom jag ska jobba helgen.

Lär ju inte bli många knop gjorda idag känns det som.

Usch börjar få lite ångest inför höst-vintern.

Sandra flyttar till Askersund.

Jag har haft ett guldår det senaste när hon varit "nära" mej.

Nu blir det jag och Kim kvar.

Självklar kommer vi ju åka till Askersund,men några spontanfester vet jag inte om det blir så myckett med p.g.a avståndet.

Vi får njuta av tiden vi haft nu och jag håller med Sandra,visst under detta året har bandet blivit starkare.

Det är faktiskt tack vare dej och Kim man orkar med vardagen som man gör.


there's oceans in between us
but that's not very far...

Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards