speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under maj 2009

Av speakers - 26 maj 2009 21:10

Ledig,idag himla skönt.

Har gjort det mesta här hemma för det ska se ut som ett anständigt hem.

Överigt har jag inte gjort av med många kilon på den här dagen.

Bror ringde,han hade en lucka i passet.

Kul att han ringde då jag är sämst på att höra av mej.

Mamma ringde och var lite orolig för jag fått ett brev hem till dom-

-Du det har kommit ett brev hem här och det ser ut som en kille skrivit.

-Öppna det då...

-Det är en bild på tre killar


Erlandsson,Börje och Jonas fyller 25! Klart man kommer! Kul med inbjudan!


Över till något Bra/Dåligt

Bevisen mot travkusken Åke Svanstedt räckte tydligen för att väcka åtal.

Hoppas att om det nu är sant med diverse grisfösare att han får ett hårt straff.

Folk som inte behandlar djur med respekt blir man ju inte lite less av.

Jag brukar titta på "Hundcoatchen" på TV4+,mycket skicklig den där Fredrik Steen. Man tycker ju att alla människor ska ha pli på sin hund och tur är det väll att det finns ett program som kan hjälpa om det uppstår problem.

Synd bara att vissa folk inte kan inse att man måste ha pli på sin hund/ar.

Inga tydliga ledarskap inom min krets inte...



Imorgon är det jobb igen,jag är väll inte överladdad...

Av speakers - 25 maj 2009 23:42

Ikväll är det jäkligt tafatt.

Jag är trött efter min jobbhelg.

Imorgon blir det inte party direkt.

Lägenheten ser bedrövlig ut och jag anar att Jessica får göra ett ryck.

Bloggen blev inte roligare än såhär.

Tur man kan se lite sköna klipp på datorn.

Lovar att ni ska få en vettig blogg imorgon,när mitt råttbo ser ut som ett palats.


Katjing.

Av speakers - 24 maj 2009 23:02

Här går det bra...

Av speakers - 24 maj 2009 22:50

Ja då är det söndag och dom flesta vanliga människor har nog haft en bra helg.

Imorgon är det en ny vecka,fasen vad det går fort.

Måste erkänna att det känns lite B,att skriva i denhär bloggen idag.

Jag menar...Vem fan läser?

Ibland är jag så jäkla duktig så jag överträffar mejsjälv :

lagat mat,städat och mösat i sängen.

Fan vad impad jag blir!


tjoflöjt.

Av speakers - 23 maj 2009 23:10

Jao,då var det lördagkväll/natt och här sitter man i sin ensamhet och bloggar lite.

Det är verkligen helsvart i min lägenhet nu,orka gå upp och tända ljuset när man inte gillar mörkret.

Jag tänker ofta att det ska stå någon snevriden unge tagen ur en skräckfilm i min hall och säga några väll valda ord.

Jo just det,jag är 24-år,men har dock sett för många olustiga filmer i mitt liv så jag tvivlar inte en sekund på att en dag kommer den där ungjäveln stå där med en kniv i handen och säckla på min hallmatta.


Agnetas kalas var lyckat,jag tappade inte något,drog inget snevridet skämt och visade inte rumpan,jag ger mejsjälv 5 poäng av 5 möjliga.


Dagen har varit helt okey,jobbet gick fint och vilan där efter satt som ett smäck.Tråkigt bara att det ska ske vissa krusiduller i privatlivet så man inte kan slappna av helt...

Vem har sagt att livet ska vara enkelt?


Det är trevligt att bo på Blåsut

Är det inte häst och vagn som kommer på gatorna så är det någon ren eller vad fan det heter som hoppar ut i vägen.


Inte många dagar kvar till Elitloppet. Vem vinner?

Av speakers - 20 maj 2009 22:51

Då är modemet igång igen..

Och som Gert skulle sagt




ÄNTLIGEN!!!


Nu ska jag se Wolverine och mysa ner mej i sängen.


Och tack Sandra för dom fina orden på din blogg.

Du är min stjärna,glöm aldrig det.

Puss på dej och på sladden så mitt modem kom igång igen.

Av speakers - 17 maj 2009 21:56

Ibland blir jag lite sne över att vissa folk verkar bara tro att det är att komma.



Jag får berätta om kalaset en annan dag/nu är det tårt-dax.

Av speakers - 15 maj 2009 23:55

Ha en trevlig helg gott folk,dreckosväljcheckhelg.





Ovido - Quiz & Flashcards