speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under oktober 2011

:)

Av speakers - 31 oktober 2011 20:04

Jag är en lycklig tjej.

Av speakers - 29 oktober 2011 13:27

Stackars Easy.Hela natten satt jag och lyssnade på Rammstein och samma visa idag.Han är inget stort fan av Rammstein,så han lägger sig i köket när jag spelar.

Idag ringde mamma och vi gick ut på det största som hänt Vänersborg sedan Frida statyn blev stulen,nämligen Oktobermarknaden. Man går runt,hejjar på lite oviktigt folk och ser dum ut.

Igår var det en lugn kväll behövde verkligen det,jag behöver ha såntdär ibland,ni vet när man kan se ful ut,pilla sig i naveln och gå runt.

Ikväll blir det fest. Är jag peppad? Nej...men det ordnar väl upp sig!


Du som skickade kommentaren : Jag är grym att tjata med ,hör av dig!

 

P.S : Vem är det som ringer min mobil på skyddat nummer 15 gånger varje helg?

Av speakers - 29 oktober 2011 13:25

Av speakers - 29 oktober 2011 13:21


En av mina favoritlåtar.

Rammstein har alltid funnits där.

I vått och i torrt.

I glädje och sorg.

Av speakers - 29 oktober 2011 13:19

Av speakers - 25 oktober 2011 17:49

Har en sådandär trist vecka med jobb varenda dag hela veckan! Nästa lediga dag är på lördag då har jag alltså jobbat tors,fre,lör,sön,mån,tis,ons,tors,fre. Kul man kan ha ett liv!  Har precis fixat iordning lägenheten och varit ute med Easy. På lördag är det fest! Veckans höjdpunkt ;)

Av speakers - 25 oktober 2011 17:45

But I've wished for so long
For someone to come and show me,
Lead by  example,
(Cause I've been waiting.)
I've tried every age
I'm so tired  of the game.
I wanna be somebody's girl.
Would you show me the way?


What if, I never find and I'm left behind?
(Should I keep hoping for  love?)
What if, I'm still the same? Status doesn't change?
(Gotta keep  hoping for love)
What is love? What is love? What is love?
Somebody show  me
(What is love? What is love? What is love?)
Cause if you told me
(What is love? What is love? What is love?)
I wouldn't be lonely
(What is  love?)
Please show me.


 

Av speakers - 20 oktober 2011 20:14

Yes då är jag här igen,har haft världens halsfluss i veckan:/ Fy fan...bara suttit isolerad i min lägenhet och tyckt synd om migsjälv,men nu jädrar så är jag frisk! Det firade jag med att åka till Erik! Åh vad härligt det var att träffa han nu när man är frisk:) Är så himla glad att jag träffat honom! Vilken underbar kille!

 

Övrigt har det väl inte hänt så mycket,händer inte så mycket när man är sjuk! Känner mig iallafall grymt ofräsch såhär efter man blivit frisk,likblek och allmänt sleten.

Men det orkar man inte bry sig om nu när kroppen är i ett lyckorus konstant! :)

Ovido - Quiz & Flashcards