speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under november 2008

Av speakers - 28 november 2008 02:41

Man kanske borde gå och sova?



Äldre busschaufför när det vankades rast:
"Nu ska vi ta 30 minuters rast, för att EU har bestämmt att nu är jag hungrig."
Av speakers - 26 november 2008 02:07

"Och jag har inte sagt någonting emot att det inte finns bra artister från alla genrer. Klart jag ger killen en "känga" när han säger att en remix på En Sockerbagare är den fjärde bästa låten i världen."

Av speakers - 25 november 2008 17:10

Jag har världens bästa vänner,här är en av dom SANDRA!

Av speakers - 25 november 2008 01:44

Av speakers - 25 november 2008 01:13

Nu har det varit lite tyst här på min blogg några dagar har hänt sjukt mycket.


Väldigt mycket bra har hänt,det bästa kommer här :

Jag har slutat att träffa en riktig energi-tjuv.Vilken människa.

En mer knepig,omogen,virrig,lat,tråkigare,oengagerad människa får man leta efter.

Hur funkar vissa människor och när man inte kan berätta sanningen och ljuga för en rätt upp i ansiktet? Tråkigare får man leta efter.Och mer bortgjord kan man nog inte bli.


Vilka partyn det har blivit på det senaste,Tack som fasen Uddetorparna vilka kalas ni ställer till med. RÅNNY blev lite överförfriskad,men vad fan det är sådant som händer;)'


Fasen vad jag känner mej bra,detta är nog första gången på några månader jag känner mej riktigt glad!

Och som en god vän sa till mej : Jessica,man skaffar sej inte problem.

Fan det ska jag ta fasta på.

Din förlust,min vinst.

Jag förtjänar det bästa.

Och det var så,du var inte man nog för mej.



Av speakers - 17 november 2008 15:01

Livet leker och jag känner mej starkare än vanligt.

Har insett vad jag vill ha ut av mitt liv och så som det är nu,så vill jag inte ha det.

Nu får det ske en förändring,jag är värd det bästa!


Tack för att du har varit med mej hela helgen och fått mej att inse saker.

 Du förgyllde min helg!

Av speakers - 13 november 2008 23:10

Vad gör man när det mesta känns hopplöst?

Idag är jag nog den människa som har mest otur i hela världen.

Jag är nog inte van vid den situationen...

Och hur ska man hantera den?

Jag som är van vid att ha kontroll över det mesta,men nu kan man väll säga att jag får känna på hur det har kännts.

Det kanske är en nyttig lärdom,eftersom jag är så oerfaren.

Hur ska man vara? Hur ska man reagera? Hur ska man tänka?

Det är många frågor men få svar!

Men vad fan...jag lever,har underbara vänner och ett fett självförtroende.

Men ändå kan det där lilla jäkla i-landsproblemet ligga och gnaga.

Någon som vet vad jag menar?


Äh jag gör som jag brukar,ha ett leende på läpparna och vara Jessica,jag tror faktiskt folk uppskattar det mest,jamenar...man vill ju faktiskt inte vara till besvär!


Godkväll.


(Och jag förstår att inget förstår något av mitt svamliga blogg-inlägg  men tänk då bara :det är typiskt Jessica,så är det i sin vanliga ordning)

Av speakers - 10 november 2008 20:29

Menar väll det,har ett skönt jobb som ger lite ledighet på vardagarna.

Har väll inte gjort för mycket vettigt idag,varit och klippt mej!

Annars har jag strögat runt i mina mysbyxor och lyssnat på musik. Pysslat i min lägenhet,städat i min bil och annat vettigt.

Hittade en gammal matlåda i bilen,kunde tyvärr inte identifiera innehållet,men det luktade inte så gott...

Troligtvis har den matlådan legat där i ett halvår.

Fast det luktade värre när jag "råkade" tappa ut 1 liter spolarvätska i bilen,så ingen fara på lukten.


Förövrigt har det varit en "rolig" månad när man haft räkningar på ca tiotusen,men så går det när man har lyxkonsumtion av precis allt.

Tror jag var en jäkligt fin dressyrhäst i mitt förra liv,som vägrade gå ut i hagen då det var lera upp till bogarna.(ska tillläggas att eftersom jag bara var ute i en knappa halvtimma om dagen så kändes det så jobbigt att gå ut)

Att gå fint på en bana till fjösmusik och vara ouppfostrad är nog inte min grej.Huvudet ska vara nertryckt i marken och alltid är det någon jävel som sitter med sporrar och trycker


Men tänk dom där stackars travarna,fy fan

springa snabbt runt i en cirkel,med massa utrustning och en gubbfan som sitter och vrålar.

Fy fan och det hela det går ut på är pengar

Håller man på med trav är det väll ingen som bryr sej om hästarna?

Allt är ju bara pengar.


Eller inte,är bara så jäkla trött på alla ridnissar som verkar veta allt och lite till.


Vad är det med Ludde förövrigt,låt Going få starta det är ju Sveriges näst bästa häst efter Commander Crowe.Vore jäkligt synd att sätta han i aveln.

Kanske Ludde har kommit fram för det som en annan visste efter ett antal lopp att Going inte har löphuvud efter alla gånger han fått harva i dödens.


Ja jag älskar Ludde,och tycker han är grym,men ska man se på sanningen så har han kört slut på Going.

Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards