speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under december 2009

Av speakers - 31 december 2009 11:07

 

 

 

GOTT NYTT ÅR

 

 

 

 

  

Av speakers - 31 december 2009 02:10

Men ÅH vad ROLIGT det är att inte kunna sova. Klockan är nu 02.11 och jag släckte ner datorn och allt vid 00.30.Sen har jag bara legat i min säng och tankarna har snurrat på allt och inget.

 

Föressten har ni lyssnat in Timbalands nya låt ?

 http://www.youtube.com/watch?v=pEl1k4UckE0

 

Grym Timbaland gör musik i min smak.

Frågan är bara om inte denna låten är den bästa han gjort ?http://www.youtube.com/watch?v=U5rLz5AZBIA

 

Gillar att han är en halvölmagad "gubbe" som gör grym musik.

Av speakers - 30 december 2009 21:26

Detta får det bli...

 

 

Duger?

 

  

Av speakers - 30 december 2009 17:06



  Lever min dröm

 

 

Lorentz & M.Sakarias

 

 

 http://www.youtube.com/watch?v=_cKyGkHDmAY

 

går att lyssna på

Av speakers - 30 december 2009 10:12

2009

  •  
  • Årets personliga utveckling : Hittade vad jag är intresserad av och vad jag kan tillföra mejsjälv. Hör och häpna,jag kanske vet vad jag vill bli när jag blir stor.
  • Årets mest "Detta tycker vi är roligt-ni ser oss nog som korkade" : Jag och Mia kör X antal mil till en by i dom norrlänska skogarna mitt i natten och går på årets händelse i Folkets Hus. Byn kommer aldrig mera bli sej lik efter vårat besök.
  • Årets Sommar : 4 steckande veckor i Strömstad,Skövde,Lidköping.
  • Årets 5´års jubileum : Uddetorparna min utgångsklass,Anja fixade en trevlig middag och Martin Lugn blev ordförande.Sällan har så många människor skrattat.
  • Årest dödslukt : Saab i Trollhättan.
  • Årets Konsär: Grämer mej lite att jag inte varit och sett så många band,utbudet i min stad är skrämmande.Eller så är det mitt bristande intresse på att se Arvingarna och E-type? Jag får säga Drängarna,haha!
  • Årets Ledsamhet : En i släkten blev sjuk :/
  • Årets Reklam : Helt klart den med parodin på Skogsturken i. LOVLEY!
  • Årets Tingsrätt : Lidköpings: Sillen och Svanen lär tycka detsamma.
  • Årets Klipp: Du har en fågel,fågel,du ha fågel där=Fågelturken.
  • Årets Tv personlighet : Bonde-Roger,har fortfarande inte hämtat mej efter att man visat han bada i badkar hemma hos sin mamma.
  • Årets Missförstådda Geni: Jessica.
  • Årets Mest Pengakåta händelse : 100 procent!
  • Årets Serie : True Blood
  • Årets Citat: BITCHES AND HOES.
  • Årets "Jag vågade" Tandläkaren!
  • Årets Obegripliga Grej: Anna Anka
  • Årets Rekord : Usain Bolt
  • Årets Osannolika Hjälte: Richard
  • Årets Fusk: Åke Svanstedt alt Sandra när vi spelade minigolf;)
  • Årets Vad Fan Gör Han Här: Johan G med i Lidköping
  • Årets Ego: Kim;)
  • Årets Skiva:Inte fan är det Rammsteins nya.
  • Årets Låt : Morning After Dark-Timbaland,Nelly furtade-Shoshy
  • Året i allmänhet :
  • 2009 var ett mellanmjölksår,dels för att jag inte tillförde mitt liv så mycket eller vågade följa vad jag ville. Dock under detta året har jag funnit mejsjälv,vad jag är intresserad av och vad jag vill göra. Sjukdomar och annat otrevligt har förekommit men alla har kommit helskinnade ur situationerna.
  • Mitt 2010 kommer bli helt klart bättre än 2009!


Av speakers - 29 december 2009 23:24

        

:)

Av speakers - 29 december 2009 20:38

Godkväll!

Idag har man varit och jobbat,full fart!

Längtar efter nyår,blir i Luttra en bit utanför Falköping om inget annat trevligt händer jag är flexibel!

Vad ska ni göra på nyår?


  

Av speakers - 28 december 2009 21:03

Ett vanligt samtal på en lördagsnatt vid torggrillen :

 

"Johan,skaffa dej ett ragg"

 

Johan vänder sej om mot folkmassan och skriker :

 

BITCHES AND HOES!

Johan är min idol!

  

 


Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards