speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under januari 2010

Av speakers - 31 januari 2010 20:56

Jag tror att valet du kommer göra,blir bra.

Huvudsaken är att du är lycklig.

Jag tror du behöver det i ditt liv nu.

Jag stöttar dej fullt ut,det vet du.

Lev ditt liv innan det är försent.

KRAM

Av speakers - 28 januari 2010 22:49

Hur ska man göra för att inte hamna i samma sörja.

Jag trodde,jag försökte.

Men som vanligt då.

 

Tackhej.

Av speakers - 28 januari 2010 19:56

Happy in the club with a bottle of red wine
Stars in our eyes 'cause we're having a good time
Eh eh, so happy I could die
Be your best friend yeah I love you forever,
Up in the clouds we're both higher than ever
Eh eh, so happy I could die
And it's all right

 

Ligger bra i munnen liksom.

Av speakers - 28 januari 2010 19:43

Idag har det varit grymt väder i Vänersborg.

Har/Är ju värsta hypen om att det ska vara värsta snöovädret,jaha,snarare har det varit det bästa vädret på länge här.

Har precis kommit hem från stallet och då ser det ut såhär,SKITSNYGGT! NOT!



  



Här är en goding som alltid är lika glad! Min arbetskamrat kan man säga :

 

  

Av speakers - 27 januari 2010 23:16



Grymt :

 

http://www.youtube.com/watch?v=vp9z-9RdwwM

 

Grymmare :

 

http://www.youtube.com/watch?v=B193-mJ61Ik

 

Grymmast :

 

http://www.youtube.com/watch?v=5Wn5TYgCPUo&feature=related






mich gefragt und ich hab nichts gesagt Du hast  

 

 

Av speakers - 27 januari 2010 20:46

    

Av speakers - 27 januari 2010 16:01

Idag när jag var i den lokala bygdens köpcentrum,närmare bestämmt Trollhättan kom det 3 personer och tyckte jag hade en grym stil.

En tjej undrade vart jag hade köpt min kavaj.

 

-Eh,den är från HM,kul att du gillar den!

-Åh vilket HM,finns den kvar?

-Hmm..jag köpte den strax innan jul.

-Fan då,tror du den finns kvar?

-Nej jag tror inte det,har inte sett den efter det.

-Kan jag inte få köpa din?

-Eh,nej jag tycker själv den är helt okey nämligen.

 

 

Och här under har ni den,eller ja...en liten del av den :

 

  


Roger ut!

Av speakers - 26 januari 2010 23:30

Ja

Nej

Ja

Nej

Ja

Nej  

Ja

Nej

Ja

Nej

 

Jag blir så trött...

Ovido - Quiz & Flashcards