speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av speakers - 14 januari 2010 00:19

Den här tråden hittade jag på Sveriges största forum,hysteriskt roligt tycker jag...eller är jag bara trött?

 

Spelar ingen roll vart man letar fruntimmer nu mera, det enda man hittar är Paradisehotell slavande, shoppingmissbrukande bloggare med en hel ask foundation i ansiktet! Va fan har hänt med tjejer som har egna intressen, egna initiativ eller ens en egen personlighet?! Har jag drömt om dessa?
Nej, jag är inte hippe men lite krav får man fan ställa!
Vart ska man ragga på för ställen egentligen?
 
Svaren han får i tråden är :
 
 
Jag såg massor med vanliga brudar på stan för ett par timmar sen. Skynda fynda!
 
Där tjejerna utövar sitt intresse. Ridklubben, syjuntan, tatueringsstudion osv.
 
FB  
 
FB är en enda stor korvfest det vet varenda jävel.
 
De försvann på mellandagsrean  

Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards