speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av speakers - 13 januari 2010 21:23

Tell me
Whatcha thinking about when you got me waiting patiently
And usually I don't have to wait for nobody.
But there's something about you that really got me feelin weak,
And I'm trying to find the words to speak. 


Boy I got my eyes on you
So tell me what you want to do
I can picture you in my room
Until the morning.
I don't even know your name
Boy I need to know your name
I'm hopin that you feel the same
Tell me if you want it.

Av speakers - 13 januari 2010 21:02

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Glad,och lite nervös.
Kläder just nu? Vitt linne,med en svart cardigan över.
Musik just nu? "Timbaland" Tomorrow in the bottle
Sommarplaner? Inga planerade för tillfället,men hoppas att jag kommer umgås med mina härliga vänner.

Hur många kuddar sover du med? Två : )
Spelar du nåt instrument? Nix,har försökt lite men är man omusikalisk så är man.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska helt klart!
Vem är viktigast för dig? Mina vänner och min familj.

Bio eller promenad? Lika mysigt med rätt sällskap.
Är du kittlig? Japp.
Snarkar du? Nej inte vad jag vet.
Stjärntecken? Vädur! Fyller 21 mars.
Äckligaste insekten/djuret? Fästing!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Se andra människors tankar.
Stökigt eller välstädat? Välstädat med en toutch av Jessica-stök.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig,eller jo om det gällde något viktigt.
Gillar du att sjunga? Ja men jag är körd helt på att göra det.Haha
Anser du att du är stark? Nej inte så,men jag tror jag är kanske lite starkare än andra tjejer.
Vad gör du om du får hicka? Får snea blickar av folket i min närvaro...

Av speakers - 13 januari 2010 19:14

Krypinet :

 

  

          



Av speakers - 13 januari 2010 12:21

Här lever jag...

 

      

Av speakers - 13 januari 2010 00:46

Idag har dimman legat tätt i Vänersborg.

Jag har jobbat och är ganska trött nu.

Vem vill inte ha värme nu? Jag väntar på att få kunna ha grillfester vid vattnet,bada i sjön och att få bli lite brun.Jag väntar på att folk som krypit in i sina lägenheter kommer ut när det blir sommar!

Jag väntar tillochmed på vilken låt som ska bli sommarplågan 2010!



Och här är världens snyggaste bild på mej i Egypten.

Livrädd men jag gjorde det.  

Av speakers - 13 januari 2010 00:39

        

Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards