speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under februari 2009

Av speakers - 11 februari 2009 14:14

Okej jag kanske inte är så jäkla bra på att uppdatera min blogg.

Men nu är det nytt år och nya saker på gång.

Sitter och bränner en skiva till Rånny,det är nämligen party där i helgen.


Jessicas fundering:

Hur vet man att människor i sin omgivning mår bra?

Och hur får man dom att må bra?

frågan är ju naturligtvis jättesvår.

Vad har du för ljuspunkter i din tillvaro?

Vad har du för ansvar mot dina människor runt dej?

har du frågat dom hur läget igentligen står till?


Nu är det inte så att jag mår dåligt,men jag tror att folk är dåliga på att fråga

-hur mår du igentligen?

Jag är inte bäst,men jag försöker få människor i min omgivning att må bra.

Frågan är det om man lyckas?

Jag försöker och försöker men ibland känns det som jag står still.

Vad ska jag göra för att du ska må bra i mitt sällskap?

Varför tror du inte att du duger som du är?


Du duger åt mej


Ovido - Quiz & Flashcards