speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under april 2011

Av speakers - 21 april 2011 11:02

Är ledig idag,jätteskönt! Har precis varit ute med Rufus ytterligare en morgon. Nu är det bara städning av hela lägenheten , matlagningen och disken kvar. Känns inte som man är ledig när man är ledig för det är alltid något att göra här hemma. Ser ut över lägenheten och på en blick ser jag :

1. 3 st t-shirtar som ligger på golvet.

2.2,kartonger 1,på bordet och 1,ståendes på golvet.

3. hundleksaker.

Det är ändå ingen ide att göra det fint hemma när det ändå stökas ner med en gång.

Det är ingen ide att lägga ner dyrbar tid som är min när man ändå ska flytta?

Annars är saker bra fast det finns ju saker som kan bli bättre.


Ni får ha det så ses vi kanske någongång i framtiden.



Av speakers - 11 april 2011 22:36

     

Idag har det varit helt lovley väder här i stan! jag och Rufus har solat och bara haft det jättegott i solen! Annars har det inte hänt så mycket,varit väldigt lungt!

Åh vad jag älskar våren,helt otroligt bra humör man blir på :D

Av speakers - 11 april 2011 00:46

Visa ditt intresse eller förlora mitt.

 

 

 

 

 

så jävla bra ordspråk

Av speakers - 8 april 2011 16:11

Gud vad redig jag har varit,varit ute med Rufus två gånger och joggat,skönt som tusan.Fast man inser ju att man inte har "vanan" inne,för vem springer på berget med örhängen,smink och rosa Converse.

Vem i helsike ska man vara snygg för uppe på berget?

5 poäng till mig iallafall :)


Måste erkänna att jag skrattade gott till detta klipp :D


Av speakers - 4 april 2011 21:12

Hittade en rolig blogg om tattarsaker , här var några saker som togs upp :


 



SHUTTER SHADES

Smaklöshetens sista utpost!
Slår gärna följe med för stor överkropp och för liten t-shirt, tillsammans med en fräck spretig frilla.


 




MUSKLER

Att ha oproportionerligt stor överkropp. Du tycker det är coolt med stora biceps, bröst och tjurnacke.




 


Ojdå! Vad har vi här?
En vattentät cigarettbehållare!
Då kan man ju bada med sina gula blend!
 
  
 
VARGTRÖJAN

Saknar du jobb? Är du överviktig? Är du svag för folkfester?
Då är du i rätt målgrupp för denna fina T-tröja


Passar lika bra till vardags som till fest

 


ATT HA SITT BARN SOM ACCESSOAR

Det finns en hel industri uppbyggd kring folks behov
av att visa att de lyckats med denna bedrift: Att skaffa barn

Jag talar inte av egen erfarenhet,
men att döma av hur många som lyckas
Så kan det inte vara speciellt svårt


Ungefär som att få vattkoppor


 


ATT SKYLLA PÅ FYLLAN

Plus i kanten om du kan räkna upp allt du drack "innan det blev svart"


White Trash of the Day

Av speakers - 4 april 2011 21:04

Lovade er att blogga när jag hittat min camera och vet ni vad? *trumvirvel och fanfarer* JAG HAR HITTAT DEN :D Så nu bjuder jag på lite bilder!



Var ute på Havstens camping och gick i skogen.

Rufus var helt lyrisk.

 


Rumpnisse?

      Madeleine drar fram sin supercamera och kan ta hur snygga kort somhelst.

Ovido - Quiz & Flashcards