speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under januari 2012

Du

Av speakers - 17 januari 2012 00:39

Jag såg dig idag,idag gånger två.

Gående på gatan , jag och mina tankar. Jag vet inte om du såg mig.Jag hörde dig.Du gjorde ju ljud.

Kanske kommer du tillbaka? Har tänkt på oss,på vi,vilka ska vi bli? Men jag kom på det var en dröm.

Jag tittade på asfalten,min blick såg inte dig.Jag fokuserar fel.Såg du mig? Känns det inte underligt eller är det lika skönt för dig som för mig? Det är inte skönt,det gör ont.Det är min sorg. "Jag tänker aldrig dela den" sa jag. Jag har delat den. Sorgen syns.

RAY

Av speakers - 17 januari 2012 00:28

Av speakers - 16 januari 2012 23:52

Något som alla verkar ha en åsikt om.

Loggar in på min Facebook och där strömmar det kommentarer som "Det är väl inte gubben som hoppar" "Fel vinnare" och mycket mer.

Nej alla kan inte vara nöjda med att Rolf-Göran Bengtsson fick 2011 år´s Jerringpris.

Det som gör mig förbannad är att folk år 2012 inte kan uppskatta att en av sveriges bästa idrottmän fått priset. Oavsett om man gillar fotboll/hockey/curling/kast med liten same , så kan man väl ändå glädjas att RGB fick priset. Första gången någonsin någon inom en  hästrelaterad gren fick ett sådant pris.

Dethär är inte bara Rolf´s pris,detta är ett pris till alla som håller på med sveriges näst största idrottsgren efter fotbollen. Detta är ett pris till alla inom hästrelaterad sport.Alla som har med hästar att göra delar RGB glädje.

Jag är själv inte förtjust i hästhoppning,men som hästmänniska är jag oerhört stolt.  

Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards