speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under november 2009

Av speakers - 30 november 2009 23:07

1.)

Helsike vad vuxenpoäng med TVÅ nya ljusstakar,en julstjärna och julejus.


Av speakers - 24 november 2009 19:08

JAG VILL HA SNÖ

 

 

 

  

Av speakers - 24 november 2009 18:53

Min helg var helt otroligt rolig,Säkert 200 personer på festen i Vartofta.

Det roliga är ju att man har koll på dom flesta. Nu var ju inte alla Uddetorpare men vi var väll övervägande Uddetorpare.

Skönt att man har så många goa människor runt sej. Fatta vad trist att gå på en "vanlig" skola och aldrig träffas.

Vi Uddetorpare är ett gött gäng!


Drängarna var grymma!

 

  

Av speakers - 23 november 2009 18:42

Och till några fuckers som trodde annat , här kommer en hälsning till er :

 

 




0 hål

Av speakers - 18 november 2009 18:56

  




Jag längtar tills lördag

 

 

 

 

DRÄNGARNA ÄR GRYMMA!!!

Av speakers - 16 november 2009 22:09

Helstressig dag!

Framförallt slödag,var reält trött efter jobbet,sitter och spanar in Facebook.

Och vad folk igentligen kan med att skriva på sina stausar.

Smöget folk gör såhär :

 

1) Uppdaterar sina statusar 20 gånger per dag.

2) Lägger in bilder varje dag.

4) Folk berättar att dom ska sova.

5) Folk berättar om sina snuttepluttisar.

 

Ja men va fan?

 

 

  

Av speakers - 15 november 2009 18:51

Varit uppe i Härliga Härjedalen och haft en bra helg.

Kul folk,Lång resa och det mesta som hör till resor.

 

Inlandsvägen är hemsk.

Men en fin bild tog jag från Ytterhogdal.


  






Nu är jag bara så grymt trött efter åtta timmar i bilen.

Av speakers - 12 november 2009 11:15

Satt precis och spanade in Sandras blogg (som förövrigt är länkad nere i högra hörnet på min blogg)

Sandra är ingen jättebloggare men när hon skriver är det skitroligt att läsa!

Jag har kopierat ett stycke där hon beskriver sina "idoler" och såhär skrev hon om mej :

 

Jessica (aka Ragge): Vargöns främsta ragger, och en av mina absolut bästa vänner någonsin! Idolstatusen var alltså från början inte långt borta, men det som blev sista flingan på vågen var ändå den underbara rättframheten, i kombination med det väna sinnelaget och den genomsyrande godheten.

Jessica, om fler var som du skulle världen vara en mycket varmare plats!

 

 

Sandra,du vet att jag bara tycker detsamma om dej och att du betyder jättemycket för mej.

Utan dej hade mitt liv inte varit lika bra som det är.Du vet att jag genomgår en livskris nu men jag har varit på botten och vänt och nu kan jag bara bli bättre. Tack för ditt stöd som jag vet att jag kan räkna med anytime. Det betyder oerhört mycket för mej.

Ovido - Quiz & Flashcards