speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under november 2009

Av speakers - 11 november 2009 23:43

Vilken menlös dag idag eftersom jag är sjuk.

Man ligger bara hemma och väntar på att någon ska ha uppdaterat sin status på Facebook.KUL ÅHNEJ!

Sitter på mitt forum och disskuterar just nu en tråd som handlar om något så viktigt som :

Ska kvinnor få bada utan överdel på badhus?

NEJ för fan. Vill folk se en barbröstad kvinna kan dom köpa en herrtidning.

Alla kan ju inte tycka som jag,vad tycker du?

Det är väll det viktigaste jag gjort idag.

 

Chiko är sjuk med:/ Fågeln vi haft sedan jag var 6 år är dålig.

Känns inte alls roligt,han är ju en familjemedlem!

Av speakers - 11 november 2009 23:29

Hon ger mej grym inspiration till mode. 

 

ELIN KLING

 

http://www.tv4.se/stylebykling

  

  

Av speakers - 11 november 2009 23:11

Vill ni titta på Lady Gaga´s nya musikvideo?

Nej hon är inte min idol,men jag kan inte låta bli att tycka att musikvideon är stenhäftig.

Hela hon är ju GRYM!

 

BAD ROMANCE

 

http://www.youtube.com/watch?v=MsthwTUTylQ

 

Klicka på länken ovanför för ni som inte är hajpade på tekniken.

 

  

 

 

Av speakers - 11 november 2009 18:06

 

 

 

    

 

Jag är sjuk!

 

 

 

 

 

 

Det är faktiskt väldigt synd om mej idag!

Ska försöka mej på ett vettigare inlägg snart..

Av speakers - 10 november 2009 22:17

Ja men det var ju roligt med EN dag ledigt.

 

Man hinner ju SÅ mycket menar jag.

 

 

 

 

  • nej nu ska väll inte jag vara den som är den.
  • Vinterdäcken är på min grymma Skoda.
  • Jag har fortfarande AP-ont i min arm efter das Svinis-influensus "som jag fick tjata mej till btw"
  • Jag har ätit två bitar på en pizza.
  • Jag har gått runt Otroligt FUL på Siba-Huset med "snicar-arbetsbyxor" så Trollhättetöserna fick nog troligtvis ståfräs av min underbara outfit.

 

 

Nu är jag klar.

 

 

 

 

     

 





Av speakers - 6 november 2009 21:35

Vilken dragen fredagskväll med Herr Kroner! JAH



  

Av speakers - 4 november 2009 12:34

Hatar höstväder!

Vaknade idag av att min lampa i taket hade ramlat ner,slått ut hela min saftflaska över gela golvet.

Röd hallonsaft dessutom.Trodde för ett tag att det hade skett ett mord i lägenheten.

Spänning på HÖG nivå!

 

I höstrusket shoopar jag mej lycklig :


  



Den sitter som ett smäck!

Och nej det är inte jag på bilden!

Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards