speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg den 12 november 2009

Av speakers - 12 november 2009 11:15

Satt precis och spanade in Sandras blogg (som förövrigt är länkad nere i högra hörnet på min blogg)

Sandra är ingen jättebloggare men när hon skriver är det skitroligt att läsa!

Jag har kopierat ett stycke där hon beskriver sina "idoler" och såhär skrev hon om mej :

 

Jessica (aka Ragge): Vargöns främsta ragger, och en av mina absolut bästa vänner någonsin! Idolstatusen var alltså från början inte långt borta, men det som blev sista flingan på vågen var ändå den underbara rättframheten, i kombination med det väna sinnelaget och den genomsyrande godheten.

Jessica, om fler var som du skulle världen vara en mycket varmare plats!

 

 

Sandra,du vet att jag bara tycker detsamma om dej och att du betyder jättemycket för mej.

Utan dej hade mitt liv inte varit lika bra som det är.Du vet att jag genomgår en livskris nu men jag har varit på botten och vänt och nu kan jag bara bli bättre. Tack för ditt stöd som jag vet att jag kan räkna med anytime. Det betyder oerhört mycket för mej.

Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards