speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under maj 2011

Av speakers - 21 maj 2011 21:40

Uh..känner att jag har ont i magen :S Har bara en dålig feeling i kroppen.Är hemma ikväll jobbar väldigt mycket nästa vecka så det får bli sängen tidigt. Har fortfarande ingen matlust längre vet inte hur jag ska få den att komma tillbaka. Fan jag vet typ inte något!

Av speakers - 19 maj 2011 23:38

funderar seriöst på atsluta blogga.

funderar seriöst på att bara skita i allt och åka.

funderar på att aldrig mer göra något vettigt.

funderar på om det vore bäst att bara gräva ett stort hål.

Av speakers - 14 maj 2011 10:11

MEHN! Ja men det är väl som vanligt när jag är ledig : ATT DET ALLTID SKA VARA ETT SÅDANT SKITVÄDER! Blek som ett jävla jehu går man runt och ser alla andra bruna coola folk! Jaja!

Ville bara få ur mig det,nu ska jag åka vidare någonstans men jag har dålig koll på var,men det ger sig ,vägen slutar där man minst anar det.


 

Av speakers - 13 maj 2011 00:08

Okej,jag är nördig och dum.Men här kommer lite saker ni inte visste om mig :



1,Jag kan hela denna låten utantill på Ryska.


 


2,För ett par år sedan blev jag blev utplockad av en modellargentur som ville att jag skulle komma och tävla i en modelltävling nästkommande lördag.

Tyvärr åkte jag aldrig dit den lördagen för jag skulle på konär i Göteborg samma dag.


3,Jag skulle vilja flytta till Malta.

 


4,Jag har dansat Egyptisk dans på en scen för säkert 300 egypter.





Av speakers - 11 maj 2011 11:05


Haha,så barnslig! Lyssna på texten!

Av speakers - 4 maj 2011 20:12

Var på utvecklingsdag idag med jobbet,det var väldigt roligt iallafall. Middagsbuffe och kakbuffe,det var kanon! Fick tyvärr inget kort på buffen då jag var så jäkla hungrig att jag helt glömde bort det.

 

Var och hälsade på söte Lundgren igår,stackarn.Hoppas han får komma hem snart,måste ju vara bra mycket goare att få sova i sin egna säng än sjukhussängen iallafall.


 

Av speakers - 1 maj 2011 21:37

   Igår var det lite party här:D

Simon,Kristofer,Mia,Martin,Sandra,Cissi,Lina,Magnu
s,Björn och Johanna var här. Sen gick vi till Tg och det var en helt bra utekväll.

Idag är man lite tröttare men jag har iallafall lyckats diska the monsterdisk!

Sen har jag varit på Bikedagarna i lördags.Kim ringde idag och frågade om jag ville med igen dit,men seg och inte så motorintresserad  man är så avstod jag. Träffade lite sköna typer på krogen igår. En bekant om man kan kallad det så undrade hur jag kunde vara singel? Eh,? Okey vart har han varit i ett år? Haha!

Pratade med en annan rolig typ som frågade vem jag var och hade för intressen,kul tänkte jag men efter jag nämnt att jag hade sambo försvann han illa kvickt.Man undrar varför det ska vara så? Visst man kanske inte ska vara så godtrogen och tro att folk vill prata av vänlighet på krogen men om någon börjar prata med en vill man ju inte vara otrevlig. Trist tycker jag.

 

Ovido - Quiz & Flashcards