speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under april 2010

Av speakers - 27 april 2010 21:14

Jag är rolig ett tag. Ett pris.En människa.En någon.En den.

Du såg det stora ljuset som brann ner,det var fint först.sedan dog det.

Jag var ett ljus.Men nu är bara röken kvar.

Förväntningar.En förväntning.Något jag inte kan uppfylla.

Är du lycklig nu?

/kent.

Av speakers - 27 april 2010 21:07

Jag ville vara speciell
jagad smal & glansigt blek
men med fläckar är Jag född
Jag hade nästan glömt
Jag ville vara spirituell
En gnistrande personlighet
men det kräver att man har
gener & anlag
och det har inte Jag

& det tar 100-tals år
att dölja felen
Jag är ljusår ifrån
vanställd & skelögd
& det svider som klor
som nya munsår
Ett tredje klass får
när alla lyssnar på dig
Kan du beskydda mig?

Jag ville bara fly från mig själv
skära bort min otillräcklighet
men med fläckarna jag glömt
är redan dömd
Jag ville vara intellektuell
Berest, belevad äckligt ung
men arvet väger tungt
Gener & anlag
Allt var ett misstag

& det tar 100-tals år
att dölja felen
Jag är ljusår ifrån
vanställd & skelögd
& det svider som klor
som nya munsår
Ett tredje klass får
när alla lyssnar på dig
Kan du beskydda mig?


En av mina favoritlåtar Kent-Beskyddaren

:/

Av speakers - 27 april 2010 20:55

Please do not shout at me.

 

I do not want to be afraid of you

 

 

Do I make anyone happy?

 

 

 

 

 

 

Av speakers - 25 april 2010 16:59

  


Nej jag får väll åka och fixa så att jag får bröfödan på bordet även nästa månad.

Av speakers - 25 april 2010 16:37

  


Såhär såg det ut sist då Johan hade inflyttningsfest åste ha varit typ 4-5 år sedan!

Av speakers - 25 april 2010 16:33

Yo! Sitter precis och letar efter lite sköna Spotify-listor som jag kan lyssna på. Någon som har någon go låt på G?

Jobbar idag och imorgon,på tisdag är jag ledig och då måste jag hinna med allt känns det som. Johan fyller 25 och ska ha fest som jag är bjuden på,segt att jag jobbar så mycket innan för jag lär ju vara stentrött när helgen kommer.

Så uppdraget till er

 

Vad kan man köpa till en kille som fyller 25?

Av speakers - 25 april 2010 16:25

Ne fy vad tråkig jag är.

Av speakers - 24 april 2010 22:04

Måste få detta ur mej känner jag.

Pratade med modern min idag,hörde att bror och syster varit och fikat för någon vecka sedan. Synd att ingen av dom frågade mej om jag ville följa med,för det hade jag så gärna gjort.Men det blir väll så när man är minst man blir väll bortglömd? Eller så kanske dom inte ville ha med mej vad vet jag? Tycker bara det är synd för jag hade gärna viljat träffa dom,kanske vi hade kunnat äta en tårtbit tillsammans med tanke på att jag fyllt år?

 

Folk som jag knappt kännt ett år grattade mej och faktiskt (fast jag hade sagt att dom inte behövde) köpte presenter till mej (TACK snälla Kristofer,Johanna och Camilla samt mamma och pappa)

Mina närmsta vänner vet jag inte vad dom gör.

What goes around comes around.

Ja,jag är jävligt bitter på detta..HUR svårt kan det vara att lyfta luren och säga Grattis?

Tydligen jättesvårt. Jag ska nog ta och flytta 100 mil härifrån och komma hem var 10´de år så kanske ni blir glada av mitt sällskap.

Helvete att jag ställer upp för någon av er alla igen.


Ovido - Quiz & Flashcards