speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under september 2011

Av speakers - 28 september 2011 00:05

Yeye! Vilka härliga dagar sedan sist! Världens snyggaste ringde från Gävle för några dagar sedan

Haft två SJUKT roliga dagar i skolan! Martin och Fredde sitter och enbart pratar snusk och denna måndagen och tisdagen var det något prat om att jag behövde en "Blackdog" FLOOOOOM!  Haha! Är det inte sjuka samtalsämnen så är det Fredrik som stoppar huvudet i kopiatorn :D


Det är sjukt hur livet kan kännas så oerhört gott! Hur kunde man leva som man gjorde när man var tillsammans med Kristofer.Troligtvis det största misstaget jag någonsin gjort!


Har varit i skolan idag efter den var slut drog jag och Helena och shoopade.Det blev en sprillans ny dator för mig! Lycklig!

Imorgon är det jobb och jag ska bara gå runt och mysa och tänka på mitt goa liv!

Ovido - Quiz & Flashcards