speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under juli 2009

Av speakers - 31 juli 2009 15:12

Jag vill andas samma luft som du,stå i samma långa kö.

Jag skulle såga av min vänsterarm,för att få andas...andas samma luft som du.

Jessica-poetisk som få!

Jobbarhelg.

Jan-E och Sven-E funderar på att dra sej till Vänersborg.

Det händer något i helgen "håll i er nu" Det är Vänersborgsfestivalen med "trummvirrvelllll" Arvingarna!

Jag är dock lite trött efter nattens bravader.

När det är natt och jag ska prata går det inte så bra.

Förlåt om du inte förstod,jag förstod nämligen inte heller.

Men jag tycker du verkar vara himla go.

Och det tycker jag verkligen.

Men jag förstår om du tycker jag är en mupp

Orkar ändå inte bry mej om dej


hey!

Av speakers - 29 juli 2009 17:11

Nu ska jag gå ifrån att vara brunett till lite ljust på överhåret.

Spännande.



Av speakers - 29 juli 2009 00:48

Jag kommer nog aldrig förlåta,bara acceptera.

Jag vet att du skäms men det tar inte bort min smärta för vad du sa om mej.

Jag tar inte åt mej,men att dömma mej för något jag inte gjort eller är, är helt fel.

Detta är din förlust,inte min.


Av speakers - 25 juli 2009 01:33

Du skulle bara veta vad jag är

Vänersborgs .....

sla....

har smittat alla...

skulle passa i en film


TACK

Av speakers - 24 juli 2009 16:07

I  helgen är jag ledig.

Kim och Sandra har fixat en trevlig helg,ska bli roligt och se vad vi ska hitta på.

Jag lever på spänningsgränsen cirka 24 timmar om dygnet.

Väldigt roligt när man aldrig vet vad som komer hända.

Kommer bilen stoppa vilken sekund som helst?

Ringer någon som tycker man ska hänga med på något?

Livet har mycket att erbjuda!

Själv hoppas jag på lite åkning i helgen,hoppas att vädret kan vara bra för då finns det en chans att jag visar mej i helvetets utsstyrsel alá bikini.

Blir hemskt trevligt att få träffa bra folk.

Igår träffade jag någon som jag tycker är helgreat.

Just nu är jag lyckligt lottad.


Nu måste jag hämta tvätten.


P&K

Av speakers - 19 juli 2009 20:24

Jag vet,jag är kass på att blogga men jag skyller faktiskt på semester...

Ska försöka komma igång igen här lite lätt och se om man kan få lite inspiration.

Jobbarhelg och jobb imorgon så jag säger

Roger ut.

Ovido - Quiz & Flashcards