speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under juni 2009

Av speakers - 8 juni 2009 22:54

Är inte likheten slående?

Nu var det ju hundvalparna jag menade som var söta;)

Av speakers - 8 juni 2009 22:33

Visst är dom bedårande söta?

Mer blider från hundgården...

Av speakers - 7 juni 2009 23:38

Varit upp hos Pall´s skäll och gnäll.

Visst är dom bedårande söta?


Av speakers - 4 juni 2009 00:34

Idag har det varit tyst och skönt på alla fronter.

Det kan jag verkligen behöva ibland.

Folk verkar ha väldigt stora bekymmer,är det inte kompisproblem så är det olycklig kärlek.

Jag är väldigt glad att jag inte är inblandat i sådant.

Det verkar vara jobbigt-eller rättare sagt,det ÄR nog jobbigt.

Jag vet för jag är den store lyssnaren,och jag lyssnar gärna.

Men ibland behöver även jag en paus även om jag alltid finns där när något inte är bra.

Idag har jag fått min paus.

Jag har bara fixat med "Jessica-saker" ni vet,pysslat i lägenheten,pillat i naveln och slösurfat.


Imorgon är det torsdag och det är dags för att få bort syrrans utemöbler som har varit här sedan Mars.

Ska bli skönt att få väck dom,dom har ju bara bott "här" i två månader.

Ska se om jag kan joina er med en bild på spektaklet imorgon...

Vart fan är min sladd till digitalcameran?

Så jävla snurrig jag är.


Nu längtar jag snart till min semester,en vecka kvar.


Min systerson Erik fyller 10 år i helgen,han har beställt samma sak han gjort dom senaste fem åren i present nämligen en "Jessica-Special"

Och vad är det?

Jo det är en hemmabränd skiva med bra låtar på.

Hans motivering är att vi har samma musiksmak så han behöver inte välja ut låtarna för jag vet ju vilka som är bra.

Jag tror inte han skulle bli så glad om jag brände en skiva med Rammstein till han,men va fan...jag vet ju vad han menar.

Jag fixar biffen,så blir nog kalaset bra.

En hemmabränd skiva av moster Jessica det är inte fy skam det.


Puss,och en x-tra puss till darling som jobbar natten.


Av speakers - 3 juni 2009 13:33

Jaded från Elitloppssöndagen.

Fotografen är Kjell Hedvall.

Njut av denna fina häst.

Av speakers - 3 juni 2009 00:33

talk to a stranger,a new site on the web try it free


Stranger: i m 17 male wanna camera ...?

Stranger: have you camera?


You: have yor mama shit you out from the ass?

Your conversational partner has disconnected.


Haha!!

Av speakers - 3 juni 2009 00:02

Klockan är 00.02,det är onsdag,men för två minuter sedan var det tisdag.

Veckan har för få dagar...

Nej nu ljög jag,det är för få helger.


Helgen var mysig.Har varit med Richard i Strömstad och solat.

Skönt att inte se ut som ett vandrande lik som jag brukar göra emellan varven på sommrarna då jag har en stark fobi att visa mej halvnaken när temperaturen börjar stiga mot +20g.

Kliar lite mycket på ryggen bara.

Vi hade det jättetrevligt,och jag känner att det verkligen gjorde gott att få komma bort en stund.

Jag tycker om dej Richard,du är alltid så mjuk och go mot mej.


Tog första minigolfrundan i söndags med.

Jag hatar golf,vad fan är det för WT sport?

Men minigolf är ganska trevligt om man har rättvisa motspelare som jag då INTE hade (Sandra,ta åt dej;)

Eller så är jag kanske lite avundsjuk för Sandra prickade hålet på den svåraste banan. Haha...



Omröstningen på min bloggen har varit intressant att följa hela 5 personer 

som läser bloggen har sagt sitt :

 (Jag är en jävligt nära vän till dej)


Och det glädjer mej mycket.

(Nu är det ju bock bara 6 personer som röstat)

Igentligen så är det helt underbart med vänner.

Vad vore man utan dom?

Därför vill jag hylla mina vänner i den här bloggen.

Jag tänker dock inte lämna några namn för då kan man ge sej fan på att man glömt någon,men ni ska veta att ni betyder mycket för mej och jag är otroligt glad att jag har er i min närhet.


Varför blir min blogg så sentimental ibland?


Kram på er alla!


Ovido - Quiz & Flashcards