speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av speakers - 9 januari 2010 09:56

Denna morgonen var grym att vakna till,det gick otroligt lätt att sätta på en grym låt,hoppa upp ur sängen och fixa frukost "något som jag har lite svårt att äta på morgonen" Folk skriver på Facebook att det är kallt ute,ä det är väl underbart att vi icke-norrlänningar får våran del med?

Jag var i storstaden igår,det var en härlig dag och jag vill bara tacka för ALLT. Kan vara det sjukaste jag gjort men vad jag inte ångrar det.

Så snälla du,tack för en av dom bästa kvällarna på väldigt länge i mitt liv.

Av speakers - 9 januari 2010 09:51

Dom böcker jag köpt under min karriär kan räknas på min högra hand. Ja jag vet,jag kanske inte är så kulturell eller något men böcker har inte legat mej närmast hjärtat.Ska jag läsa och framför allt lägga pengar på något läsbart SKA det intressera mej ända in i märgen.

Och det gör denna killen


     


Henrik Fexeus är Sveriges ända geni.

Ska bli oerhört inspirerande att se han i Linköping.

Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards