speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under januari 2010

Av speakers - 26 januari 2010 22:40

Vi är två blonda kusiner på 16 år som tycker du är urläcker! Om du skulle ses på krogen, vad skulle krävas för att du skulle gå hem och ha sex med oss båda två?

 

Svar : Rohypnol

Av speakers - 26 januari 2010 21:52

Could we fix you if you broke?
And is your punch line just a joke?

I’ll never talk again
Oh boy you’ve left me speechless
You’ve left me speechless, so speechless

And I’ll never love again
Oh boy you’ve left me speechless
You’ve left me speechless, so speechless

Av speakers - 25 januari 2010 23:52

  



Min blogg heter : speakers,visa ditt intresse eller förlora mitt.

Jag  tyckte det var så klockrent just det där "Visa ditt intresse eller förlora mitt"

Igentligen kan man tolka det hur man vill,men jag vet inte...Jag tyckte det stod för mycket som varit under snart 25 levnadsår.

; )

Av speakers - 24 januari 2010 20:42

Vet inte om jag bara är trött,men FRISYREN och vilka SKILLS killen sitter på

Jag dör : http://www.youtube.com/watch?v=ZqVQT9Det6Q&feature=popular

Av speakers - 24 januari 2010 20:30

Jag förstår inte vad det är men jag är inne i en period där jag inte kan äta!

Har ni hört något så menlöst? Nej precis...men det går dåligt.

har ingen mat inspiration so ever. Lättast vore det om maten lagade sej självt.

Är lite trött på att äta ensam hela tiden:/

Men skärpning på mej nu. Från och med idag ska jag äta riktigt.

Ärligt,har inget att blogga om heller.

Jag lever just nu på luft och ett lyckorus i min kropp.

Sådant händer inte mej,det händer andra.

Men jag mår så bra.

Allt är underbart.

Jag är faktiskt riktigt glad för första gången på ett bra tag.

Så TACK snälla du,för den du är.

Om mer folk vore som du,skulle världen se bättre ut.

Av speakers - 24 januari 2010 20:24

 

 

 

 

DU ÄR BÄST!

Av speakers - 21 januari 2010 20:36

I don't slip or trip when she asks me where I've been (Where you been)
One big smile on my face zip it darling it's just you and me (You and me)
Now I'm on some Alfie behaviour, I'll call you back later
Too many fish in the sea for me
But when the lights come on, and what's her name is gone
I realise where I'm supposed to be

I tried to believe every word of your sweet story
But intuition keeps telling me
You're making a fool outta me

'Cause I'm such a good liar
Just admit it (I never did it)
Yes you did it (No I didn't)
Ay
I'm playing with fire
Just admit it (I never did it)
I know you did it (No I didn't)
Yes you did
'Cause I'm such a good liar

I can't help myself, I keep playing with fire

Thoughts running right through the night as I watch you sleep
(She's gettin' closer)
I can't help but check his text, while he's passed out next to me
(It's only a matter of time)
I'm on some CSI behaviour, who's gonna save ya
You'll be the fool when the truth comes out
So when those lights come on, and what's her face is gone
We're straight back to the same routine

I tried to believe every word of your sweet story
But intuition keeps telling me
You're making a fool outta me

'Cause I'm such a good liar
Just admit it (I never did it)
Yes you did it (No I didn't)
Hey
I'm playing with fire
Just admit it (I never did it)
I know you did it (No I didn't)
Yes you did
'Cause I'm such a good liar

I can't help myself, I keep playing with fire

Living life in disguise, can't keep up with these lies
You do anything to try and catch me out, but I never leave no signs
In my heart we was meant to be
But guys like me be like two or three
I can't help myself I love girls, I can't kick out playing with fire

I can't kick out playing with fire
Playing with fire
Playing with fire

She ain't goin' nowhere
Know why?

'Cause I'm such a good liar
Just admit it (I never did it)
Yes you did it (No I didn't)
Ay
I'm playing with fire
Just admit it (I never did it)
I know you did it (No I didn't)
Yes you did
'Cause I'm such a good liar
Just admit it (I never did it)
Yes you did it (No I didn't)
Oooooh
I'm playing with fire
Just admit it (I never did it)
I know you did it (No I didn't)
Yes you did
'Cause I'm such a good liar

I can't help myself, I keep playing with fire

I'm such a good liar

Liar

Av speakers - 19 januari 2010 19:01

Jag vet inte om det var rätt eller fel.

Men nu blev det så och jag vet inte riktigt vad man kan göra åt det?

Antingen har man inte tagit nytta av tidigare erfarenheter eller så kan undantag ske.

Men jag lägger det på bas.

Jag tar det med ro och ser.

Man vill ju gärna att saker ska gå vägen.

 

Här har vi en låt till folket med: http://www.youtube.com/watch?v=IlRZLdOnPX4

 

 

 

  

Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards