speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av speakers - 15 maj 2009 23:55

Ha en trevlig helg gott folk,dreckosväljcheckhelg.





Av speakers - 15 maj 2009 17:54

Fredagseftermiddag & jag bloggar lite.

Solen skiner & det är ett kanonväder,själv sitter jag inne och fixar lite inför morgondagen. Älskade Sandras mamma fyller hela 50-år.

Jag har fått det hedrade uppdraget att vara servitris på spektaklet.

Hoppas jag sköter mej med bravur;)

Det är ju mycket som ska ordnas ikväll inför "uppdraget"

Byxorna ska tvättas.

BUSén ska på.

Håret ska lockas.

Det är ju viktigt att man ser någorlunda ut.


Sandra kom hit igår,alltid lika härligt när vi träffas,tänka att vi bara kan sitta en kväll rätt upp & ner och bara prata.

Känns alltid som hjärtat lättat 3 kilo när Sandra har varit här.

Finbesöken haglar titt som tätt.

Härliga Anja strögade förbi,väldigt roligt att träffa henne,det var inte igår.

Underbart att höra att hon mådde bra.

 Inte nog med detta kommer jag träffa min "Riga-Utbörling" Lisa imorgon.

Det känns grymt kul.

Även om vi inte kommer hinna prata sådär överdrivet mycket så kommer det kännas underbart att få träffa henne.


Jag har varit på "mini-semster" med Richard i Strömstad. Gott att få komma iväg lite.Man behöver få andas lite hafsluft mellan varven.

Kvällen kommer nog att bli ganska så lugn.

Men som sagt: Jag är öppen för förslag,tvätten är klar för ikväll.


Jag hoppas att Agneta med familj och vänner får en kanonkväll imorgon.

Nu ska jag göra mitt bästa för att dra mitt strå till stacken på kalaset.


goquell.



Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards