speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under april 2009

Av speakers - 14 april 2009 14:44

Richard är här och solen skiner...kan det bli bättre

Av speakers - 10 april 2009 11:47

Jag måste snart åka upp till syrran & träffa Aya och hennes små valpar.

En stolt mamma Aya och jag som är första passare


Aya myser i min säng,hundar är underbara!

Av speakers - 10 april 2009 11:38

Idag är det långfredag,fast igentligen var natten till fredag riktigt lång.

Jag fattar inte vad det är med mej,jag är typ inne i ett känslosvall.

Fast det är bättre nu,allt blir bättre när man pratar.

Man pratar,analyserar och kommer fram till en lösning.

Och det har jag nog gjort.

Vem har sagt att livet ska vara lätt?

Vem har sagt att allt ska vara rättvist?

Det är mycket i livet som inte är som det ska,men varför ska jag klaga?


Jag har underbara vänner & en helt fantastisk pojkvän.

Jag hoppas att allt kommer bli bättre-att Jessica blir bättre.

Av speakers - 9 april 2009 23:32

Var för tror du att jag ska lämna din sida?

Varför hotar du med att lämna mej?

Jag har funnits brevid dej i tre månader utan att ha vikit en tum.

Jag har kämpat

Jag har gråtit

Jag har varit arg

Men jag har alltid funnits där

Jag har lyssnat

Jag har tröstat

Jag har sagt vad du betyder för mej



Ärligt talat , jag orkar inte mera.

Av speakers - 9 april 2009 21:06

Åh vilken dag,solen skiner i Vänersborg och jag är på G.


I övrigt har det blivit en konstig kväll.

Jag har fått ett dilemma att tänka på

Det står mellan två val :


1) Antingen gör jag som jag vill

2) Eller så förlorar jag det jag tycker mest om


Jag försöker vara förstående och bra.Försöker komma till en lösning


Ibland känns det som hela världen är emot mej på alla vis.

Jag försöker vara bra,men jag misslyckas alltid hur jag & vad jag än gör.

Fan för hur allt känns nu.

Av speakers - 9 april 2009 10:37

Och det här känns ju inte lite ledsamt


Rapporter utlovas under kvällen...

...

Av speakers - 8 april 2009 18:32


Dagens Låt - Nas feat Keri Hilson-Hero.

Dagens onödigaste - 4 koppar kaffe,utan mat.

Dagens skygglappar-Halva Buke sidan.
Dagens Dåligaste- Hosta

Dagens Bästa- Idag har nog inte mycket varit bra.

Dagens avundsjuka- Mia min kära arbetskamrat som ska ha en välförtjänt semester i Norrland.Det är hon verkligen värd.

Dagens NEJ : Västerbo Paradise galopperade.


Idag har jag varit OTROLIGT duktig och påskpyntat.

Visst kan det kännas lite tomt att ingen kommer förbi och kan se alla fjädrar.

Jag bor verkligen på fel ställe.

Här i Vänersborg har jag min familj och mitt jobb,men vad har jag mer?

Alla mina vänner bor i Skara,ca 7 mil ifrån mej.

Det betyder att det inte är för ofta jag åker till dom för en snabb-fika eller tvärtom.

Jag försöker träffa dom så mycket jag kan,men det blir inte varje dag precis.

Jag saknar dom.

Jag saknar Richard med,som bor ännu längre bort,det känns tungt.

Och just idag känns allt väldigt tungt.

Jag vet inte varför,men hela dagen har varit sådan.

Jag måste nog börja äta frukost på morgonen,blodsockret är på 0 och hela dagen bilr förstörd.


Visst jag låter jäkligt gnällig och idag är det faktiskt min tur att vara det.

Jag brukar ju inte vara sådan,ni ska se att det blir bättre imorgon.


Och till sist som Dregen skulle sagt : Tack som fan.

Sandra,jag är helt på kryssningen...det ska bli jättekul!






Av speakers - 8 april 2009 17:48


Jag vet att jag inte varit för grym på att blogga,men nu är jag här igen.

Nu kan jag ju inte lova att detta blir mer seriöst än senast,men vad fan.


Ni vet väll på ett ungefär hur jag funkar.

Fint.Tack.Hej


Richard är min prins

Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards