speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av speakers - 16 oktober 2009 17:16

Tack för den kära vänner...

Av speakers - 16 oktober 2009 11:17

Blev sjukt sne igår,jag vandrade in i lokala stadens stor-affär och självklart där inne är det en unge som är ledsen.

Nog att det är väll jävligt att ungar skriker och är ledsna men vad hade han för jävla WT morsa?

Ungen är ledsen och morsan tar tag i armen på han och säger högt och tydligt :

Är du inte tyst nu får du gå ut.

UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Gå ut och ställ dej brevid hunden.

UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Är du inte tyst nu vet du vem jag ringer.

Ungen blev knäpptyst.

 

Vilken jävla WT morsa.Hon var inte en dag över 30 och jag undrar vem hon skulle ringa om ungen inte höll käften?

Spontan känsla är ju att det måste vara  den icke existernade pappan.

Bara för att hon dragit över en lokal bondlurk som drog så fort hon yttrade ordet "på smällen" så ska väll inte ungen få lida för det?

Jag är ingen stjärna,men vore det inte mera pedagogiskt att sätta sej brevid ungen och be om att han måste vara tyst nu när mamma fått A-kassan och ska shoppa kläder?

Åh varför kan man fråga sej?

SUCK!




Av speakers - 16 oktober 2009 00:47

  

 

 

Ni har väll inte missat Rammstein´s nya låt Pussy?

 

Här kommer en riktigt bad länk,men Youtube vill inte ha den på sin sida "vad nu det kan bero på?" haha!

Tänk om mamma skulle veta vad det är för skit jag faktiskt sett LIVE i Göteborg 2005.Jo hon vet!


http://www.youtube.com/watch?v=XS1UV-dWPxc



Nästan så det vrider sej i magen! Snusk på hög nivå!

Presentation


Min blogg ser ut som Tjernobyl och är lika underhållande som helgmålsrigningen en lördagmorgon.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards