speakers,visa ditt intresse

Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Rubrik saknas

Av speakers - 28 mars 2010 17:05

Jag är jäkligt bitter!

Vilket smarthuvud kom på att man ska vrida klockor och skit?

Tänk på oss stackars arbetare som fick en hel timma bortplockad av nattens timmar!

Är det du Gud eller VEM kom på detta helvete? Min dag är förstörd av trötthet!

Jag lovar att om du skulle varit här nu som kom på detta elände,jag klappar te dej som Magnus skulle sagt!

 

Så nu har jag fräst ur mej det och mår mycket bättre.

Koffeintablett gånger 5,hå och hej ta nu och svälj.

 

/Jessica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av speakers - 22 juli 2012 19:28

Dont you care anymore?

.

Av speakers - 20 juli 2012 16:42

.

Av speakers - 20 juli 2012 12:02

En öppnande morgon. En ny fantasi. Jag känner en känsla,en känsla som sällan tar vid. Ska jag dränka den i sorger? Eller vara någon annan? Kan jag finna ny lycka? Utan oss på min sida. Känner du igen denna känslan? Jag tror sällan du undra...

Av speakers - 20 juli 2012 11:51

Av speakers - 19 juli 2012 22:39

Ovido - Quiz & Flashcards