speakers,visa ditt intresse

Alla inlägg under mars 2010

Av speakers - 16 mars 2010 09:49

Tell me, whatcha thinking about when your hands is all on me
Cuz I been thinkin about all the possibilities
Ain't no other place that I really want to be
Cuz you swept me off my feet ohh



Boy, I got my eyes on you
So tell me what you want to do
I can picture you in my room
Until the morning.
I dont even know your name
Boy, I need to know your name
I'm hopin that you feel the same
Tell me if you want it.

 

 

  

 

 

 


Av speakers - 16 mars 2010 09:37

Jag fyller snart år.

men jag tänker inte ha något kalas för min "släkt".Tycker inte det känns roligt överhuvudtaget just nu.

Ska ni sitta här och vara sura då? Nejtack det vill jag inte.

Ska jag behöva bjuda er i två omgångar? Nej det har jag ingen lust med.

Jag fyller år nästa år med,vi kan ta ett kalas då om ni vuxna kan.

 

 

SUCK!

Av speakers - 16 mars 2010 09:31

Jag är moster till världens goaste ungar!

 

(Ja jag vet att jag ser ut att vara under all kritik på kortet,men vad fan)

 















  

Av speakers - 15 mars 2010 22:44

Vad har jag för uppgift i

 

livet?

 

 

 

 

 

Gör jag någon nöjd ever?

Av speakers - 15 mars 2010 15:18

Ibland ändras saker fort.

Snälla folk där ute :

Glöm inte fråga varandra hur ni mår.

Detta är nog dagens visdomsord

Av speakers - 12 mars 2010 21:08

Alltså,det här är inte grannt.

Även om ni inte gillar djur så kika på klippet. HELA!

Sjukt otäckt...


Men vad är det för muppar som springer runt? Stå still för gudsskull!

Fy fasen,nästan så man vill gråta...

 

http://www.youtube.com/watch?v=03YcT74h5Mg&feature=related

sol

Av speakers - 12 mars 2010 16:57

Gubbar,det är sol ute och har varit det många dagar!

Jag ser ett litet ljus i tunneln efter denna förfaniga vintern.

Jag blev så grymt glad av all sol så jag unnade mej en alldeles för dyr jacka idag.

Men som sagt nu är det snart vår och jag var "nog" värd den...

 

Det låter ju bra iallafall!

 

  

Av speakers - 11 mars 2010 20:18

En kompis sa att man inte ska dömma någon för sådant som hänt innan i livet.

Jag tyckte det var så grymt bra sagt så det har jag verkligen tagit fasta på.

Jag tror det är därför jag tycker om dej.

Ovido - Quiz & Flashcards